♥♥♥Click Here♥♥♥

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, February 16, 2011

aSsiGnMenT da siap cikDiana n miszQaisyiah~~~huhu

Assalamualaikum....Anyeonghasaeyo naechinguya!!!hohohoho.....

Hari ini saya dgn rasa bangganya utk membuat assignment yg d berikan oleh Cik Diana n misZQaiSyiah! lama da dorg nie bg assignment nie kt saya tp bru hr nie saya dpt melaksanakannya...chewah~ayat skema da kuar...hahahahahaha!okay...jgn merepek mkn kerepek memanjang...jom,layan soalannya...hehe~ 


apa benda penting dalam hidup korang? 

erm....benda paling penting?handphone of coz....sbb klu xda fon susa nak call bapa nak minta ambil kat ofis...hahahaha selain tu,PAYUNG!d keningau nie klu ptg selalu hujan...so,kna bw payung hari2...hehehe~x sia2 org dulu2 wat perumpamaan sediakn payung sblm hujan...tgk kn brguna juga,jd benda penting dlm hidup lg....ehe~






benda terakhir yang anda beli guna duit sendiri? 


haaa....apa ya?smua benda saya guna duit mama...besa la mna da kna bg duit gaji...sedih~uhuks....




dimana tempat korang ingin melansungkan perkahwinan dan tema perkahwinan anda? 


saya nak wat kat rumah ja...save bajet~hehehe.....tema?saya mau....erm, PINK?hohoho~ tnya bakal laki saya la dlu...tp yg penting saya mau ada warna PINK juga!!!!!!hahahahaha....... ^O^ saya mau ala taman...besa la saya nie pencinta alam sekitar...hihi~kunun....




Adakah korang sedang bercinta? 


hahahahaha...ow,soalan HOT...i'm still single okay...maybe i've one tp hanya tinggal kenangan...aha!adeh merepek lg...k, soalan next... (^_~)




novel/buku/majalah yang last korang beli? 


buku majalah e-pop!!!!aha~saya beli jika ada yg best...tp besanya setiap isu majalah tue confirm la best2 belaka....hehehehe......



Apakah nama penuh korang? 


Nama saya Shafinas bte Sulaiman....anak bongsu kpd Pak Man...huhu~ suka d pgl Finas...org lain selalu tegur nama saya mcm singkatan filem negara Msia...tp saya tak kesah...ehe~ sejak masuk study d Poli...saya selalu d pgl 'MinChun'...huhu....tu nma FB saya jak la...tp suka ati kmu la...mana2 jak kmu selesa mau pgl saya...jgn pgl nma smbarangan sdh la....huhu~



Antara mak n ayah mana lagi korang lebih mesra? 


kedua-duanya...huhu bru fair n lovely~hahaha nnt x kna bg makan pla d rmh.... :D


Namakan nama2 orang yang betul2 nak jumpa dalam hidup? 


k-pop artist!!!!saya mau jumpa semuanya...huhu....




adakah korang basuh baju sendri? 


klu d asrama or rmh sewa...of coz basuh sendiri..tp klu d rmh kn ada mesin basuh...msukkn jak...kn senang~hahaha....



dimanakah tempat yang korang betul2 nak pergi? 

KOREA!!!!!!especially pd musim bunga or salji....hee~






pilih satu~ peluk@ cium?



ha?!erm....cium...hahaha~jgn sala faham k...saya hari2 cium pipi mama saya...tp dgn bapa segan ckit...hehehe~





beritahu 3 perkara tentang orang yang tag anda


rajin berjogging dr blog ke blog...huhu~


miliki blog yg aktif...byk entry hari2
 BFF yg terbaik.... :D





3 benda yang korang sayang dalam hidup korang





   handphone~~~wpun da trcabut keypadnya...hoho

 laptop yg terbaik...wpun skrin da rosak,tp ttp bertahan sehingga kini...mna mau cri...aha~

 beg handphone hasil usaha mengait sendiri...huhu~pnat2 wat...takkan x sayang... ^_^





lagu yang korang suka n selalu dengar?



wat masa skrg...saya suka dgr lagu yg anda sedang dgr skrg...hehehe 'Dream High by IU,Taecyeon,WooYoung n Suzy' sbb demam cerita Dream High sdg melanda d kala ini....hahaha :D


Okay....saya da selesaikn assignment yg diberikan oleh cikDiana n misZQaiSyiah...thanks sbb bg assignment...huhuhuhu.... ^_^

No comments:

Post a Comment

MinChun_Wonderland Copyright © 2011 fully designed by Shafinas