♥♥♥Click Here♥♥♥

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, April 1, 2011

Kanak-kanak Riang

Assalamualaikum dan selamat malam...hehehehe~
malam nie krja overtime lg wat blog...knun jak susun2 nota atas meja td...tp akhirnya buka laptop pasang broadband dan mula la aktiviti FB n Blog... XD


ish3~hee....
okay...kita teruskn dgn entri nie sblm saya melanjutkn ke'merepek'an saya...hahaha....
saja saya letak tjuk entri nie kanak2 riang...riang ke?huhu...
sbbnya saya nak share gmbar2 anak2 buah saya... ^_^
bkn anak saya k....belum ada calon suami lg nie...hohohoho.....
anda ingin melihat muka cute...JOM!

wahahaha~ini dia....era in da house....bdk nie saya xtau la mau ckp apa...kdg2 pndai lari sikit otak bdk nie...bkn gila k...tapi ada jak telatah dia d rmh....
dgn erti kata lain 'sot'...hahaha...mcm makciknya juga (saya la)... XD
tp pndai bergaya....apa tidak...d rumah blk2 tukar baju..basah ckit,tukar...smpai penuh jemuran dgn baju bdk nie ja...hmmm.....tgk gayanya yg nie...
tp paling cute bila dia pkai tudung...sweet~ ^_^
tudung ada strawberry lg...hahahaha....
orait...NEXT!
bdk2 nakal....hee~
ni yiyin....muka npk penjahat..tp sbnrnya dia budak baik...hehehe....
kesian bdk nie....hari2 kna marah...dia nakal..nakal juga...nakal dia ada sbb...
besa la...klu bdk kecil x kna layan...mcm2 dorg wat...
yg paling best dia nie...dia cpt blajar n byk tanya...mcm adik juga (era)...hehehe~
yiyin da masuk tadika...npk cute sgt bila dia pkai baju seragam sekolah..
sori la x dpt share...x sempat nak tngkap gmbar...sbb setiap pg kmi selalu kelam-kabut kluar rmh...puncanya saya la yg lama melaram d bilik menyebabkn bdk nie lmbat nak ikut baca doa pagi d tadika...hee~
bdk nakal seterusnya...JENG...JENG...JENG~


ha!!!nie dia....main laptop jak...
mcm kenal jak laptop tue...hmm...laptop saya....adeh~
nie la kerja dia klu saya p ofis...
xpa...saya da tukar password...ksian,tak dpt da dia main game...game favorite dia 'NFS'...game favorite saya juga...hohohoho~
nama budak nie...Aran....nama penuh,Syairazi Nazran...
ingin berkenalan....hehehe....skrg dia da form 1...tp tinggi dia,sama da mcm saya...
wow!apa la bdk nie mkn d rmh....hmm!musykil la...ahaks~
okay...kta beralih kpd bdk nie lg...famous da dia d blog saya nie...hee~
mengalahkn makciknya pla...TADAA~

uiks!amat serius wajah beliau...hahahaha....^O^
gelaran dia adalah 'ShinChan'....ini disebabkan entri saya sebelum nie... Cute~ 
hohohoho...tp nama sebenar dia Nazmizan...pgl Mizan ja...
tp ShinChan n Mizan kn lebih kurg ja sebutannya..hmm!tak kesah la...hee~

whoa~!!!hands up...hahaha....mami dia ada upload gmbar nie kat FB...so,saya komen la...hee~

huhuhu~tiba2 saya d tuduh sbg pengganas...hurm..tak patut~ 
mana2 la...asalkn kmu bahagia...huahuahua!
gmbar last...kacccaa~eitt???
muka terkejut la...wahahahaha.....
okay...sekian la entri nie....terima kasih sbb sudi melayan saya berpot-pet di sini...hehehe....
tp sebelum tue....tgk la gmbar ibu2 mereka nie...hee~

nie ibu kepada c Aran td tue....hehehe...comel kn? :-p

yea~peace no war...nie pla ibu kpd Yiyin, Era n Mizan a.k.a ShinChan...hahahaha!
GoodNight Bloggers.... ^_^

2 comments:

  1. wahhh pinas dah jd sorang pembuli b;siri~~~eee taktnya~~~~ahaha

    ReplyDelete
  2. amboi~tuduh smbarangan....aku bkn pembuli bersiri tp pengganas berepisod...nahh~~mana ko mau cri?hahahahahaha!

    ReplyDelete

MinChun_Wonderland Copyright © 2011 fully designed by Shafinas