♥♥♥Click Here♥♥♥

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, May 4, 2011

Fiqaliqa Fashionista 1st Giveaway

Assalamualaikum~hee.....
hari nie macam jalan2 (kt blog la) cri kerja pla...huhu~
dan akhirnya,pencarian sdh d temui...
chewah!ngee.....
jap, nak tunjuk banner nie dulu


emoticon25 wee~sekali lg saya join 'giveaway' :face18:
nak tau knp saya join nie...
erm,sbnrnya saya pun tak tau...hahaha girl
:w:saya suka2 ja:w:
GA nie menarik sangat2....kot2 ble sangkut la pla...tak salah kn mencuba....
tgh best2 blogwalking, tiba2 npk entry nie...sepa yg tak berminat nak join kan...huhu

okay2,tak mau lagi celoteh byk...
:face10:nie dia langkah2 yg u all mesti ikut... :face64:

Step 1
  • follow la blog cik Fiqa kalau sudi

Step 2
  • buat satu entri pasal "Fiqaliqa Fashionista 1st Giveaway"
entry ni tulis la sebab musabab korang follow blog dia

*kalau tak follow, taip la pasal pa korang nak join GA ni


Step 3
  • tepekkan la banner dia dalam entry tu (mcm saya da buat awal2 td...hee)

Step 4
  • tag la minimum 2 orang kawan blog korang

Step 5

da faham semua?(mcm cikgu la pla da :face26:)
emoticon10 hehehe.....
lawat da blog empunya GA nie kalau nak tau apakah hadiah2nya...

tarikh tutup GA nie pd 17 Mei 2011
mari la kita memeriahkan GA cik Fiqa...wee~

sblm itu...saya nak tag 2 org rakan blogger saya a.k.a housemate...hoho~:face75:

cute5



cute5

klik sini utk terus ke GA cik Fiqa nie [terbang]

:h:sekian utk entry nie...
saya nak p blogwalking lagi...daa~:face38:

p/s: nama yg tersenarai...buat jgn tak buat...hehehe

2 comments:

  1. adeh...ko nak blas dendam erk...hehe xpa, makasih sb dah tag aq...t aq wat ok...hehe

    ReplyDelete
  2. wahahaha~boring bha aku 1 hari nie....ngee~
    kmu jak harapan aku.... XD

    ReplyDelete

MinChun_Wonderland Copyright © 2011 fully designed by Shafinas