♥♥♥Click Here♥♥♥

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday, June 23, 2011

Hmm...last sudah?!

Anyeong Bloggers~huhu
malam nie saya wat lg entry baru setelah sekian lamanya...chewah!
berpandukan tajuk post ini...(skema pla XD )
mesti kamu semua tertanya2 apa yg last suda???
nak tau apa?ini dia...tadaa~
OMS....not OMG k~hihi
'Oh! My School'


:face64: nie variety show yg on air kat channel 391 astro...KBS World
channel favorite saya...hehe~
show on air jam 10.13 pm setiap hari selasa...tiap malam saya tunggu...tp kdg2 trpaksa tak tgk (betul ke ayat tue,lantak la) :face69:
sbb mama saya biasanya ada crita dia nak tgk mlm tue...Ayu Suraya,kat astro Prima ^__^
so,saya tgk la ptg hari khamis jam 5.20pm...tp kdg2 x tgk juga,sbb kebetulan ulangan Ayu Suraya pun pada hari yg sama...adeh,hampeh betul...tp xpa,kta ada line broadband...x perlu risau sgt la...hahaha :face42:

nak tau knp saya nak sgt tgk show nie...sbbnya ialah ini.....


YoSeob n Kikwang are there~HOrraY!!!! :132:
dorg dua comel sgt2...aigoo...wae~wae~wae~huhu
lps nie da tak da show nie...show nie lucu sgt2...ada ja idea nak hiburkan penonton,lebi2 lg games dorg pun best sgt2...mcm nak join sekali la...ble tak?hahaha espcially game 'talk to me' tue...hee~
yg paling penting gaya K-Pop idols yg sbnr dpt d lihat kt show mcm nie...huhu
ngee~sedihnya...da hbis OMS...hurm :face16:

:face52: masa nie YoSeob bagi 'kiss gift' kat KiKwang...haha funny Seobie Flower

Yoseob bersungguh2 nak teka lirik lagu B.I ke bhs Korea...tp akhirnya failed...kesian dia..huhu :face46:


omo~so cute....Kikwang!!! :face2:


:face50: transformation YoSeob bila kump dia kalah dlm permainan...ShinChan @ SeobChan...hahaha pndai2 ja saya nie...YoSeob Oppa mianhe...

:face45:
huhu,sekian sahaja entry saya malam nie...anyeong~
:h::h::h:YoSeob n KiKwang Oppa saranghae:h::h::h:




No comments:

Post a Comment

MinChun_Wonderland Copyright © 2011 fully designed by Shafinas