♥♥♥Click Here♥♥♥

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, June 21, 2011

Jom mula blogging balik~~~!!!!!

:face69: Anyeong Blogger~~~
whoa,kenapa YoSeob excited tue???haha emoticonnajwa03
saja bagi gambar dia awal2 entry nie sbb saya dlm mood terbaikkkkkk punya :face15:
nak tau kenapa?
sebabnya.....beban saya da kurg iaitu siap final report...yippie!!!!
da penat wat report ja...trus update blog..
horrayy~~~miss u all bloggers...
mush thanks too cikAisyah kita nie mngingatkan kembali kewujudan blog nie...
hahaha


lama da kan tak buka blog, so, lupa2 la suda....

dalam cbuk2 wat final report nie,saya tiba2 jadi 'die hard fans' kump B2ST...



mula2 risau gak,sbb teringat kejadian saya minat Super Junior (mcm bala pla^^)


p/s : miss them so much...13 members

disebabkn minat gila...semua psl SuJu saya ambil tau..smpai lupa masa belajar..masa tue saya masi lg kat sekolah menengah...da nak SPM lg...mampus la...hohoho
smpaikn kat dewan exam,lagu Super Junior melekat bermain d telinga saya...ahaks~ emoticon29

alhamdulilah,dalam dugaan wat final report L.I tue...akhirnya siap...nasib baik la tidak terabai kerja tue....huhu syukur... B2ST is the Best yaw! :face42:

hmm...lama da cerita 'Breath' saya tak bersambung kn...apa la kesudahan Daniel, Danela, Dania n Danish tue?masi bernafas lg atau tak...hahaha
:face75: insya-Allah dalam masa terdekat nie saya akan smbung blk crita tue...wee~

okay,thanks sbb sudi melayan entry nie...daa~kamsahamnida :face38:







2 comments:

  1. eit..kemane lah kamu menghilang ye :)

    ReplyDelete
  2. di hatimu cik najihah...hahaha kiding~ (^_~)
    rindunya nak berblogging...hee~

    ReplyDelete

MinChun_Wonderland Copyright © 2011 fully designed by Shafinas