♥♥♥Click Here♥♥♥

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, August 17, 2012

Kenangan Hidupku

Salam bloggers~~~ (^_~)

hmmm...ramadhan sdh hampir melabuhkan tirainya...adakah kita masi lg berpeluang bertemu dlm bln ramadhan akan dtg?
semoga segala ibadah kta pada tahun nie d terima dan menguatkn lg keimanan kita kepadaNya...Insya-Allah.. :)
hari demi hari usia kita semakin meningkat...dlm pd itu juga la kita brubah mengikut peredaran masa..wallahuallam la kita ke arah kebaikan atau sebaliknya..atau masi lg dlm kepompong yg sama...
(panjang pla mukadimah :p )

smlm saya terjumpa sekeping kertas mempunyai coretan tulisan kecik...tulisan mcm knal jak..setelah d amati,rupanya tulisan saya laaaaa...hehehe~ble pla x knal..yg musykilnya knp kertas tu ble tercicir???mau tau apa isi kandungannya?hmmm...biar la rahsia..haha
memalukan diri jak...tp yg pasti isinya berkaitan dgn isi hatiku...bila saya baca jak kertas tu yg da mcm surat cinta pun ada tp tulis sendiri la,saya refresh balik kenangan lama...masa zaman persekolahan dulu...
masa Friendster n MySpace masi hangat d gunakan oleh bdk2 zaman IT masa tue...hehehe~ skrg nie laman tue da tkar,bkn mcm dulu lg..guna utk chatting, inbox, komen2..tp paling best dulu profile kita ble lg dihias2..hee~siap ble psg muzik background lg...dulu saya suka tkar2 layout..yg pasti warna pink la... ^O^
skrg,xda lg guna laman tue...skrg da ada FB n twitter..huhu
smlm juga saya try masuk laman MySpace..test wujud lg ka acc saya d cna...hmm,masi ada la pla...hahaha saya msuk n benda utama saya cek adalah comment n inbox...waa...masi ada mesej2 lama..mmm~mna la kwn2 MySpace saya skrg nie ya...rindu la pla...hihihi
mau contact blk,dorg guna lg ka acc dorg tue?
apa2 pun laman tue wat saya refresh blk kenangan saya masa zaman sekolah...ble d katakn memberi kenangan yg terindah n terpahit la juga...erm,x kesah la tue... :)
saya buka laman tue smlm sbb saya baca blk diari lama saya...haih~lucu pla bila baca blk...yala,masa tu masi lg underage...tulis pun benda kebudak-budakan..hehehe
ada yg x puas ati, kisah cinta monyet la majoriti dlm buku tue...haha!skrg nie mls da tulis diari nie...nnt la tgu saat kerajinan... :D
berkenaan dgn cinta monyet saya...mmm~mmg nonsense..haha x mau la crita..ia mnyentuh sensitiviti saya.. :D byk kisah yg terjadi...ada yg sweet, wat rasa sedih...mengarut pun ada juga..mcm crita novel,x la juga...lebih kpd komik semata2..haha

nie la diary saya yg mnyimpan kenangan bdk hingusan XD



walau apa pun kisahnya...ia sdh menjadi sbhgian dr coretan kenangan hidupku (mcm tjuk lagu pla..)
kpd kawan2ku d laman yg serba luas ni...samada kita kenal atau tidak..kita pernah berjumpa atau tidak...saya dgn ikhlas memohon seribu kemaafan d atas salah n silap dlm sedar atau x sedar...diri ini serba kekurangn,nobody perfect kn... :) terima kasih sbb sudi menjadi teman mengisi hari2ku
d kesempatan ini saya mengucapkn 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN...

No comments:

Post a Comment

MinChun_Wonderland Copyright © 2011 fully designed by Shafinas