♥♥♥Click Here♥♥♥

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, November 2, 2012

Your Love is All I Need...

ting tong!
Assalamualaikum cinta, walaikumsalam rindu...chewah~
knp pla dgn saya malam ni...salah mkn ubat ek?
ngee~
malam ni saya update blog lg memandangkan broadband masi lg d tgn saya...
hoho~terima kasih kpd kakakku krn terlupa bw blk...
hahahaha :D

okay,apa kena mengena dgn tajuk entry kali ni dgn saya malam ni???
hmm,ada persoalan d ctu...
don't get me wrong again okay
saya bkn mau berjiwang karat malam ni k,sori ckit..huhu
yeah,i miss someone..
tp bkn itu saya mau cerita... :)
ok stop dgn masalah itu..kmu semua mesti blm dpt tangkap ttg tajuk hr ni kan~
(mcm lecturer dlm klas pla..)
mcm familiar jak kn tajuk ni dgn lagu...hee~k-pop lover of coz dpt teka lagu ni...hihi
Your Love is All I Need by TVXQ..hmm,i miss that boyband.. :(
saya mau psg lgu tu d blog nie,tp xtau da mcm mn..maklum la da lama x bka blog..
if anyone tau plez bgtau saya k..thx~saranghae... ^_^

'Love' yg saya mksudkan adalah ini dia~~~~~

skrg saya tgh berusaha membuat seberapa byk heart crochet ni..not for someone,but for sale..haha~
ni bkn atas dasar mencari keuntungan semata-mata k..kira sbg permulaan saya mengembangkan lagi kekreatifan saya dlm bidang accessories cute ni..
ek,ada ka bidang tu?
hmm,apa2 jak la...yg penting u all faham..hehe^^
araseo?
saya wat ni sebenarnya utk suka2 ja...tp bila ada permintaan,saya akan wat seberapa byk yg boleh..
hwaiting!!!
sbnrnya saya x terfikir pun mau wat heart crochet ni,tp ada pla permintaan..so,saya belajar la wat...
lain yg d ajar,lain pla saya wat..inovasi la konon tp sbnrnya x reti..hahaha~
alamak,bocor rahsia :p
alhamdullilah, baru2 ni saya da jual beberapa biji 'Heart Crochet Brooch' yg dijual secara berpasangan mendapat sambutan yg hangat..hehe~
tidak sempat dijual d gerai expo d Padang Bandaran Keningau yg sdg berlgsung sehingga hari Ahad ni..
(d jemput datang)
mau wat lagi,pin pla da habis..hmm~xpa la..
bkn rezeki heart crochet saya ni d jual d cna..hadapi dgn senyuman love :)
dgn itu saya tgh berusaha utk membuat accessories phone pla..sbb selalu saja ada masalah kehabisan pin
tadaa~~~

Hearts Crochet Phone Chain

wat masa terdekat ni blm lagi dpt d jual,sbb masi lagi kekurangan 1 bahan...harap2 dpt beli esok :)
sekali lawat gerai tmpt crochet saya d jual..thx to kakak (i dont know her name) sbb sudi tumpangkn crochet saya yg x seberapa ni..hehe sbnrnya jualan brooch kakak tu yg paling laku..rasa rendah diri pla dgn crochet saya ni..
kira produk baru d cni kn,besa la tu..give me strength frens,i need ur support :)

ok,for my next project is...AMIGURUMI~
tau tak apa tu?tu macam crochet juga tp ni ada pelbagai bentuk cute..
bole wat rupa animasi kartun, haiwan n macam2 lg la...setakat ni,saya baru berjaya wat satu jak
mau tau apa???
jeng...jeng...jeng..

Marshmallow Amigurumi
hehe~trademark blog saya dulu saya wat.. ^_^
insya-Allah saya akan belajar lg bentuk lain...hr tu ada wat bentuk cupcake tp x menjadi..
jd cupcake kemek pla..hahaha~x mau la bg tgk...i malu :p
seperti marshmallow saya ni juga..amat pemalu sgt,smpai susa saya mau tngkap gmbr..asyik kabur jak..
dan mr.Koala geram tgk...huhu
npk tak jelingan mr.Koala tu...haha~mr.marshmallow u must practice ur smile better k ^_^
adeh,mcm benda hidup pla jadinya...

ok la,smpai cni jak entry kali ni...wish me luck wat amigurumi k..hehe~
assalamualaikum...goodnight,your love is all i need :)




2 comments:

  1. y marshmallow tu cute.... hehehe

    ReplyDelete
  2. wahhh aq suka dgn rekaan marshmallow tu...comel sgt2...nnti bt la pla bentuk butterfly..hehehe

    ReplyDelete

MinChun_Wonderland Copyright © 2011 fully designed by Shafinas