♥♥♥Click Here♥♥♥

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, January 8, 2011

Can You Hear Me? II


Terima kasih kpd someone yg memberikn aku 'awards'...thank you so much...mau tau 'awards' apa yg dia bagi sma aku? 'PLAYGIRL AWARDS'.....

Geramnya!!!!!!sedap mulut dia jak cakap aku mcm tu.....aku nie boyfriend pun tiada,mau cakap aku playgirl...helo~ko kenal sgt ka sma aku ni...baru ja kita jumpa sudah cop org playgirl....aku ble trima yg aku ada wat salah ngan dia ni,tp bila da smpai dia cakap aku playgirl...ia mencabar kesabaran aku tahan selama ni...ya,aku mengaku aku tidak perfect but u need to respect me even u marah mcm mn skali pun....suda juga kn aku bgtau yg aku perlukan masa...aku tau ko sakit ati yg teramat sgt dgn aku ni yg tidak tetap pendirian...

Sebelum ni dia ada bg tau aku,yg tidak baik bergaduh...tp sepa yg mulakn...dasar hipokrit!!!!!!ok fine, now aku tidak menyesal minta putus dr ko...mmg sebelum ni aku prnah menangis disebabkn keputusan yg aku wat sendiri...skrg,aku tidak akan tarik balik apa yg aku sudah putuskn....thanks for everything...trima kasih sbb dtg dlm hidup aku dan aku mengaku selama prkenalan kita yg singkat itu membahagiakan aku...goodbye forever....

No comments:

Post a Comment

MinChun_Wonderland Copyright © 2011 fully designed by Shafinas